Ai mers in vacanta cu agentia de turism BONJOUR INTERNATIONAL TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.

Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism BONJOUR INTERNATIONAL TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.

Compară prețurile unei asigurări de călătorie

BONJOUR INTERNATIONAL TOUR:

Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE

Data emiterii licentei de turism: 01.08.2019

Site web:

Adresa: STR CADEREA BASTILIEI, NR 64, PARTER, SECTOR 1, BUCURESTI

Denumire firma: BONJOUR INTERNATIONAL TOUR SRL

CUI: 41299806

Registrul comertului: J40/8217/2019


Evaluare:

3,0
3,0 din 5 stele (bazat pe 55 pareri)
Excellent49%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible51%

Pareri BONJOUR INTERNATIONAL TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI:

Denuntare contract

27 iulie 2023

Stimata doamna tin sa va precizez:

Contractele la destinație nu se dac intre persoane si hotel se fac intre partenerii si hotel care achita camerele un avans( cazul dvs din luna octombrie) iar dvs ați inceput sa achitati in aprilie cea ce a dus la pierderea ofertei Early Booking

2. Asa zisa sora mea nu a avut contractul achitat intrand la penalizare 100%

3. Nici macar nu v-ati recunoscut biletele de avion deci exista clauza contractuala : neprezentarea dvs penalizare 100%

4. Mai mult acuzati ca am fi cerut banii inapoi pe bilete sunteti de ras numai pentru cine stie ce inseamna cursa de linie : penalizare 100%

5. Contractele intre tour operatorii din România si partenerii sunt confidentiale deci nu mai incercati sa va gasiti scuze de neprezentare si mai bine ati cititi Contractele inainte sa le semnati.

6. Denigrarea si dezinformarea publica se pedepseste conform legii si va rugam frumos sa verificati pana la intearea in societate a unui om daca se poate numi asa aceasta firma nu a avut nici macar o recenzie proasta. Deci parerea dvs cat si faptul ca vorbiti in numele mei personal este egal cu zero. Legea se aplica in toate Agențiile atunci cand nu va cititi cea ce semnați.

O seara frumoasă.

Nae Adriana Cristina

TEAPA, TEAPA, TEAPA, INFINIT TEAPA SI IAR TEAPA

5 iulie 2023

Am platit un sejur la My Lome Luxury & Spa, 4 adulti = 2659 euro, am mers pe incredere, in sensul ca fina mea este sora dnei Cristina Adriana Nae – organizatoarea sejurului.

Am platit sejurul in 3 transe, totul pe incredere, in ziua plecării aveam doar bilete de avion, plecam in Turcia fara sa avem cazarea platita. Am incercat sa o cantactam pe dna Nae, dar aceasta nu era de gasit, atunci am sunat la Resort, comunicarea a fost grea cu personalul resortului, intr -un final acestia ne au spus ca au incercat toata saptamana sa o contacteze pe dna Nae iar pentru ca nu au reusit sa o contacteze au anulat rezervarea, pentru ca sejurul nu era platit. Am decis sa nu mai plecam pentru ca asta insemna sa ajungem la destinatie si tinand cont de discutia cu reprezentantii My Lome Luxury Resort & Spa nu aveam unde sa ne cazam. Ulterior dna Nae ne-a penalizat 100% pe motiv ca nu ne-am prezentat la Hotel, motivand faptul ca noi suntem de vina pentru neprezentare. As dori ca dna Nae sa realizeze ca face rau procedand astfel, eu pot dovedi cu acte, cu corespondenta electronica si inregistrarile convorbirilor telefonice cu Resortul My Lome Luxury & Spa ca dna Nae ne-a înșelat platind doar biletele de avion, atat! In aceeasi situatie au mai fost trei familii, una din ele fiind sora dnei Nae, trist, foarte trist daca dansa nu tine seama nici de legaturile de familie!!!!

Marilena

Teapa Krisstall International Travel SRL

5 iulie 2023

Buna ziua, si noi suntem unii dintre pagubiti aceasta doamna a luat banii a 3 familii (8 persoane) pentru o vacanta in Turcia – ultra All inclusiv total valoare 5700 euro. cu cateva ore inainte de plecarea catre aeroport, doamna nu a raspuns la telefon si atunci a inceput calvarul. Am verificat biletele de avion care erau valabile, dar am sunat la resort My lome in Alanya si am aflat ce nu doream. Nu aveam nici o rezervare la hotel. Deci teapa depuneti reclamatii la politie, numai uniti putem sa ascapam de astfel de oameni.

Stancu Alina

Rușinea turismului romanesc

7 iunie 2023

O agenție care roagă foștii turiști sa scrie recenzii frumoase,sa se facă update la celelalte,când de fapt da țepe peste țepe!!!minte turiștii ca ea a câștigat procese când defapt este invers!!

George

Coșmar

30 mai 2023

Bună ziua! În legătură cu această agenție ” Bonjour-Tour”, am achiziționat în noiembrie anul trecut o vacanță Hurgada la hotel Jazz, de unde nu am plecat… S a amânat ptr data de 28 05 2023 unde ce credeți și asta s a amânat ptr data de azi în alta locație cu diferența de bani în Sharm, unde ce credeți nici de data asta nu am plecat, am cerut banii înapoi… și asa a început calvarul meu:banii luați și fără concediu + amenințări, am fost blocați peste tot. Aveți grija oamenii buni sa nu pățiți ca noi, cu banii luați și fără concediu. Bonjour-Tour = ȚEAPĂ

Ion Marinela

Review-uri Google

madalina drutu
20:50 05 Sep 22
Nu recomand aceasta Agentie de turism!am fost in Marsa in 22-29 August cu familia și un copil de un an și patru luni…am luat vacanta in urma unei reclame pe Facebook(cea ce nu o sa mai fac niciodată)fără sa verific înainte despre Agentie.O vacanta stricata de doamna organizatoare care nu știe sa ți respecte clienții.Bătaie de joc și la plecare și la venire Câte 8 ore de stat in aeroport …charter făcut de dansa….doamna care nu știe sa vorbeasca limba engleză!resortul Jaz Almaza foarte slab,in comparație cu alte resorturi din Egipt ….in 6 zile nu am mancat mai nimic ca nu prea aveam ce…..dezamăgitor!!!!!!
carina andreea
08:45 05 Sep 22
Recomand ! Am avut plăcerea de a merge in Marsa Matruh , perla Egiptului , la un pret excelent,iar totul a fost perfect! Cu siguranța , m as reîntoarce ori de câte ori as avea posibilitatea❤️ Resortul si serviciile sunt ireproșabile, las pozele sa vorbească de la sine 🤩 Într-adevăr , au existat întârzieri la zbor, dar pentru mine au fost nesemnificative , având in vedere locația si confortul din resort..In final , Dna Cristina a explicat in detaliu cele întâmplate. Marsa Matruh rămâne una dintre Destinațiile mele preferate ! ❤️
Marieta T
15:19 01 Sep 22
Comunicare 0, implicare 0, profesionalism 0.Am plecat cu aceasta agenție in Egipt pentru prima dată și în autocarul de transfer de la destinație aflu că nu o sa fiu cazată la hotelul pe care l-am ales. Rușine!LE: cum puteți minți că ați aflat cu 2 ore înainte când v-a anunțat ginerele cu 3 zile înainte că în urma solicitării de confirmare a rezervării cei de hotel au negat existența acesteia.Din OG 2 pe care îl tot pomeniți dumneavoastră știți care articole ați încălcat?Căutați oameni buni să vedeți cate dosare are deschise în instanță.Minciuni, aruncarea vinei și amenințări doar la asta va pricepeți.
Eugenia Rusu
10:15 01 Sep 22
In data de 20 august 2022 am inceput colaborarea pentru prima data cu Bonjour Tour International. Am achizitionat un sejur de 7 zile la Hotel Jaz Oriental in Marsa Matruh, locatie pentru care aveau exclusivitate pentru charter la momentul respectiv. Dupa ce am efectuat plata, cu greu mi s-a mai raspuns la emails. Cu greu mi s-au trimis documentele de calatorie, a trebuit sa scriu 3-4 emails ca sa mi se raspunda sec, fara buna ziua si la revedere, fara ne cerem scuze ca raspundem tarziu, nimic. De altfel asa suna toate emails pe care le primesc de la dansii. Bun, in data de 28 august 2022, surpriza, zborul nu mai era afisat pe site-ul Aeroportului Otopeni, dar a aparut in ziua plecatii.In 29 august 2022, ziua plecarii, o mascarada de nedescris, cu doua ore inainte de plecare, cu check in deschis, Bonjour International Tour ne-a anuntat “oficial”, asa s-au exprimat, pe pagina de Facebook, ca zborul este anulat.In prezent ma ameninta Dna Nae, administratora firmei, ca scriu review-uri nefavorabile companiei detinuta de dansa, si ma va da in judecata pentru asta. Nu mai vorbesc de recuperarea banilor ca cred ca va dati seama singuri.In concluzie, mare grija sa nu patiti ca mine si alte zeci de turisti, care aveau vacanta achitata si au ramas in aeroport pe 29 august 2022.
edd edy
12:56 31 Aug 22
Ce ar mai fi de spus dupa o zi intreaga de stat in aeroport, bani, timp si nervi pierduti?Am mai calatorit cu agentii de turism dar asa ceva n am mai patit, in mod normal o agentie de turism are un reprezentant in aeroport care intampina si indruma clientii.Aici nu a fost cazul, de fapt nu a fost cazul nici macar de o simpla informare referitoare la anularea zborului, a trebuit sa facem ping pong o zi intreaga prin aeroport, sa umblam sa ne recuperam bagajele, etc...O experienta ingrozitoare tipic romaneasca.Incercati sa evitati aceasta agentie si sa cautati alternative care se respecta si isi respecta clientii daca pretuiti timpul si banii vostri!
Călători Oarecare
09:48 31 Aug 22
Compania este neserioasă, neprofesionistă și pusă pe dat țepe urâte turiștilor lor. Anulează sejururi fără preaviz, ține oamenii blocați prin aeroporturi pentru că nu plătește zborurile la timp dând dovadă de neglijență și rea voință atunci când sunt puși în fața unor situații limită. O stea aici la recenzii, pentru ca și alți potențiali clienți să nu cadă în plasa acestei agenții. Feriți-vă nervii și banii de Bonjour International Tour! Nu merită să vă pierdeți timpul cu ei!
Ollaf Erckuf
11:38 30 Aug 22
Nu e corect sfatul sa-i (s-o) evitati! Corect este s-o ocoliti la cel putin 1 Km! Sanse mari sa vi se strice concediul si sa ramaneti fara bani. Si conform ”sufletului” companiei ”in interesul dvs.”. Aroganta maxima si lipsa de interes pentru clienti. Tot maxim interesul sa-ti ia banii cat mai devreme. In rest, nu o intereseaza cand iti recuperezi banii, cum, daca ti s-a stricat concediul etc. Nici un fel de empatie. Pe scurt, TZEAPA.
Alex Ghinea
09:53 30 Aug 22
În urma experienței proaste pe care am avut-o în sujurul din Egipt organizat de această agenție, nu pot să ofer mai mult de o stea. Reprezentanta firmei este arogantă, lipsită total de bun simț și empatie, nefiind în vreun fel afectată de faptul că a ținut un grup de aproape 160 de persoane ( printre care și bebeluși ) blocat pe un aeroport fără explicații sau compensații.
B O
22:42 29 Aug 22
Agentie neserioasa. De o saptamana ii tot intreb daca plecarea din 29 catre Marsa Matruh se va face la timp sau nu. M-a asigurat ca totul este ok, ca vom pleca fara intarziere. In dimineata de dinaintea plecarii la ora 5:45 vazand ca este activa am intrebat-o iarasi despre plecare. Pe bilete ora plecarii 15:30, agentia a spus 16:45, iar pe tabela de zbor 18:30. Aceste neconcordante au ridicat semne de intrebare astfel ca am intrebat-o iarasi daca se pleaca si la ce ora. Mi-a spus sa fim in aeroport cu 3 ore inainte, ca vom pleca fara probleme. Am mentionat ca venim de la aproape 400 km si avem si copil mic cu noi si nu vrem sa facem acest drum in zadar. La ora cand stia ca am ajuns la aeroport pt check in a postat pe FB ca s-a anulat aceasta vacanta. Am asteptat sa revina dansa din Marsa Matruh ca sa o putem intreba de ce a luat hotararea de a anula zborul, raspunsul ei fiind: " V-am facut un serviciu, ati fi fost in pericol acolo". Bine ca o saptamana in care a facut ea live-uri in Marsa nu a fost in pericol, dar la intoarcerea ei toti turistii ar fi avut de suferit. I-am cerut sa ne ajute sa gasim o cazare in București pentru o noapte, raspunsul fiind " sunt obosita, nu am mancat nimic". A aruncat vina catre oricine, mai putin pe ea. Nu a vrut sa-si adume nimic si a fugit fara a da un răspuns concret.
florin petcu
18:12 24 Aug 22
Prima oara cand am folosit serviciile Agentiei Bonjour Tour ptr a merge in Egipt, Marsa Matrouh - Complexul JAZ. O destinatie bine aleasa de catre Bonjour Tour. Complexul este super, marea curata, plaja bine amenajata. O locatie si servicii foarte bune. Ma bucur ca agentia a reusit sa contracteze destinatia. Merita.
Adrian Neagu
08:58 24 Aug 22
Mi-au anulat vacanța cu 3 zile înainte de plecare, vacanța de 7 camere închiriate și 13 persoane
Radu Prodea
11:29 04 Aug 22
Totul la superlativ, vacanta a fost super reușită și exact cum ne-am doritMulțumim agenției Bonjour Tour pentru tot ce ne-au oferit
Mirela Dobra
10:34 04 Aug 22
Doua zile in urma am avut cea mai urâta experiența din viața mea cu aceasta agenție de turism. Am cumpărat din luna mai o vacanța la Eforie Nord -all inclusive și m-am trezit cu o zi înainte ca nu mai am rezervarea. Cei de la agenție nici nu au avut bunăvoința de a ma anunța mai repede….eram deja pe drum cu un copil mic….Acum așteptăm sa ne recuperam banii, care nu au fost putini….speram sa se facă rapid…daca nu, vom apela la serviciile unui avocat. Am observat ca nu suntem singurii. In momentul de fata așteptăm banii înapoi, iar daca acest lucru nu se întâmpla ii vom da in judecată!
Daniela C. STAN
15:37 25 Jul 22
M-am bucurat de un sejur excelent cu agenția Bonjour Tour. Dna. Adriana m-a sprijinit cu toate informațiile necesare pentru a avea parte de o vacanță de neuitat. Pe lângă condițiile excelente de cazare, prețul achitat a fost un atu în plus în alegerea destinației. Și cu alt prilej voi apela la serviciile agenției Bonjour Tour. Mulțumesc.
Cristian Gagiatu
19:38 02 Jul 22
O vacanta perfecta, de 5* cu ajutorul agenției Bonjour TourProfesionalism, încredere, seriozitate, o agenție care ne a îndrumat, sfătuit și ajutat pe tot parcursul celor 7 nopți petrecute în EgiptMulțumim și cu siguranță vom mai apela la serviciile dumneavoastră!!!!
Florin Rascu
17:05 27 May 22
O agentie care te face sa nu mai ai incredere in nici o alta agentie de turism!Pe langa faptul ca incaseaza plata pentru servicii turistice si vacanta nu mai are loc niciodata, nu returneaza banii turistilor inselati si mai justifica aceasta inselaciune ca o practica obisnuita in randul agentiilor. Ne-a luat banii, la 140 de oameni din Iasi pentru o vacanta in Egipt, a anulat cursa cu mai putin de 24 de ore inainte de plecare si de la Paste pana acum ne minte ca ne vom primi banii dar fara ca acest lucru sa se intample. Au trecut peste 30 de zile de cand vacanta a fost anulata si pana la momentul acesta nu am primit nici un ban. Stati departe de aceasta agentie pentru binele dv. si al familiilor dv. !
Beatrice Andoni
08:58 25 May 22
Prima si ultima experiments cu aceasta agenție . Pe data de 24 Aprilie ar fi trebuit sa plec cu prietenul meu la RIXOS Sharm El-Sheikh și in ziua in care veneam la București la aeroport am primit mail ca zborul nostru sa anulat , eu încercând sa dau de doamna Cristina Nae de 3 zile pentru a ne primi biletele de avion și testele covid pe care ni le-a promis ca le face fake ca doar nu contează . Am fost la aeroport totuși și am întrebat și zborul nostru figura pe lista lor , zborul fiind dimineața la 6 . Pana la urma am reușit sa dau de aceasta doamna spre seara , nea aburit cu o poveste despre 100 de persoane ca au creat un haos și ca a foat nevoită sa anuleze zborul . Nea reprogramat aceeași vacanta pe data de 28 , și am acceptat chiar dacă încredere nu mai aveam , in tot acest timp in fiecare zi am încercat sa obțin biletele de avion și nu am primit nimic . In ultima zi când trebuia sa plecam am reușit sa dau de alta doamna de la agenție , și a spus ca Cristina N-ar e prea nervoasa sa vorbească la telefon … povestea e lunga , problema este ca ne-am cerut banii înapoi și au spus ca in termen de 14 zile ii primim . A trecut o luna și banii nu i-am primit și nici nu ma am nici o speranța sa ii voi primi . Cristina Nae da țepe oamenilor și autoritățile nu fac nimic , oamenii nu sunt despăgubiți , sunt bani furați și legea nu face efectiv nimic . Oribila agenție , in loc de vacanta am primit dureri de cap , stress și concediu pierdut pe drumuri …. Am facut 2 drumuri de București degeaba . Dacă cineva da in judecată aceasta persoana va rog sa ma contactați
Georgiana Mitroi
07:57 14 May 22
În anul 2020, în căutările mele disperate de a găsi ceva pentru a-mi petrece câteva zile de vacanță fără restricții, am găsit agenția Bonjour Internațional Tour care oferea vacanțe în Egipt la prețuri izbitor de accesibile.Chiar dacă la început am avut mici îndoieli între calitatea serviciilor și preț , fiind o agenție nouă în România , am avut parte de o vacanță peste așteptări în Hurghada la un preț mai mic decât o vacanță la mare în România , hotel de 5 stele cu all inclusive , charter , ghid în limba română , covor roșu la întrarea în hotel , eram tratați precum Regii Egiptului .Anul acesta voi alege aceeași agenție pentru o vacanță în Iordania, pentru că sunt o echipă de profesioniști , atenți la nevoile și cerințele fiecărui turist, le spui tot ce și cum îți dorești , iar ei vor avea grija ca vacanța ta sa fie unică și de neuitat .Felicitări Bonjour Internațional Tour !!!
Eu Eu
11:04 12 May 22
Este imposibil sa acorzi vreo stea. O "agenție" reprezentata de o "doamna" nae - cu n mic care pur și simplu fura banii clienților. Acesta nu este turism, acstea nu sunt servicii... Ci se numește furt și înșelăciune.Ne a anunțat cu 16 ore înainte (și doar pentru ca am insistat f f f mult la telefon) ca nu mai efectuam vacanta. Minciuni legate de parteneri și scumpirea cherosenului 🤭😠 însă și aceste minciuni livrate pe un ton agresiv și într un limbaj colocvial și incoerent.NU APELAȚI LA ACEASTA FIRMA/AGENȚIE.Cand am cerut explicații legate de situație ne a comunicat ca o hartuim și ca i am scricat sarbatorile🤭😠. Tot Noi, un grup mare de persoane.Am văzut acum mai multe recenzii și ma întreb instinctiv: oare autoritățile ce masuri iau ca, pare ca este ceva mult mai mult și mai consistent decât un caz izolat.Chiar putem sa luam banii oamenilor și sa nu avem niciun fel de repercusiuni?Se pare ca "duamna" nae nu răspunde decât la mesajele unora... La cei care trebuie sa le returneze banii pentru țepele date, nu răspunde. Rusine
Cosmin Tipzie
06:43 04 May 22
Va recomand sa alegeti alte agentii de turism daca vreti sa aveti parte de o vacanta reusita.Hotel schimbat cu in momentul in care am ajuns la aeroport, fara informare prealabila. Viza platita de 2 ori. Administratorul agentiei, Nae Cristina Adriana, da vina pe agentiile partenere pentru acest fapt, cand, de fapt, BONJOUR ar trebui sa fie organizatorul.Lipsa de educatie din partea doamnei Nae, lipsa de empatie, minciuni, amenintari, incalcarea grava a contractului si a OG 2/2018.Edit dupa comentariul doamnei Nae:- Art. 14 (1) Agenția de turism organizatoare este responsabilă de buna executare a serviciilor de călătorie incluse în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, indiferent dacă aceste servicii urmează să fie furnizate de aceasta sau de un alt furnizor de servicii de călătorie.- sarcina probei conform OG 2/2018 revine comerciantului (asta ca tot imi cereti chitante de viza)
Gicu Lupu
08:28 03 May 22
Cea mai urata experienta pe piata de vacante din ROMANIA. Calatorim des in vacante cu familia, dar asa ceva nu ne-a fost dat pana acum sa traim. O bataie de joc imposbil de descris in cuvinte. Dupa ce dai toti banii , incepe adevarata poveste. Nu primesti nimic in schimb - doar acte neconforme, cazari neplatite, avion inexistent, cuvinte jignitoare...ce sa mai BATAIE DE JOC.Asteptam banii in cele 14 zile in care Dna Nae se lauda ca o sa ii returneze.Apoi urmeaza plangeri catre toate institutiile statului si in ultimul caz avocat si proces. Mergem pana la capat !EVITATI aceasta agentie, daca se poate numi asa!ROG toate televiziunile si toti influencerii sa nu mai recomande aceasta agentie.
Titan Park
18:27 02 May 22
Nu recomand ...reprezentanta agentiei a inselat peste 100 persoane ...intr-o singura vacanta.Vinde servicii de 5 stele (camere delux)iar cand ajungi la destinatie primesti camere economice sau chiar alt hotel.Ia banii pe vize ....nu ii preda si le mai platesti odata la destinatie....cine are nevoie de dovezi sa ceara cu incredere..deoarece minunata doamna Cristina spune ca mint eu...doar ca dansa este cea care minte....
Claudia Hent
10:43 26 Apr 22
O agenție orientată către oameni, prezintă oferte pe care nu le poate egala nimeni. Recomand!Asta am scris înainte sa plec cu ei în vacanță, mare greșeală.Am ajuns în Egipt am aflat de la agenția locală ca nu avem rezervare la hotelul la care platisem.Am mai plătit odată viza ca cei de la vize nu aveau nici un document de unde reiesea ce au plătit cei de la Bonjour.Cristina trebuia sa meargă cu noi în excursie dar a răcit înainte de plecare și au fost" nevoiți" sa anuleze și lista minciunilor poate continua.
Andrei Sirbu
09:50 26 Apr 22
La presiunile noastre, pentru a primi voucherele de zbor și cazare, ne.a anunțat cu 24 de ore ca pentru a pleca în excursia stabilită trebuie sa plătim încă aproximativ 700 euro de persoană. Atitudinea neprofesionista a doamnei, comunicarea isterica și fuga de responsabilitate ma face sa spun ca a fost cea mai proasta și dezamăgitoare experiență de acest gen. Totodată, azi am aflat ca ghidul turistic ce trebuia sa ne însoțească în excursie nu știa de plecarea noastră, astfel, consider că, inca de la început a existat intenția de a ne păcăli. Ne-a transmis ca returnarea banilor se va face în 14 zile, în momentul acesta încă asteptam.
Elisei Radut
20:44 25 Apr 22
Nu recomand sub nici o forma aceasta agentie care nu tine cont de client.Se ascund in spatele unei legi care le da dreptul sa-si bata joc de noi cei care am achitat integral un pachet de excursie de 7 zile in Egipt cu plecarea in 24/04/2022si zborul fiind anulat, s-a ales praful de concediul nostru, anuntandu-ne doar cu cateva ore inainte de plecare. Motivele nu ne sunt cunoscute dar le vom afla(razbunare, lipsa de gestiune, si lipsa de profesionalism).Sper sa mai aiba bani sa ne ramburseze asa cum a promis!Nu va incredeti in promisiunile facute si preturile mai mici fata de agentiile concurente!
Tudor Robert
16:53 25 Apr 22
Super agentie cu oferte foarte bune . Am fost cazat in Chaves resort Si am avut experiente de neuitat. Recomand aceasta agentie de turism datorita profesionalismului si implicari asupra oricaror nevoi speciale. Personal amabil și orientat pentru a oferii cele mai bune soluții și detalii.
Liana C
13:24 25 Apr 22
Stres mult si frustrare . Comunicare foarte defectuasa cu acesta doamna. Am pregatit bagajele pentru Egipt,dar am fost anuntati cu mai putin de 24h inainte de anularea zborului nejustificata . Copii sunt foarte dezamagiti ! Nu recomandam nimanui !EDIT: stimata doamna,1. Eu nu am beneficiat de nici o camera gratuita. Eu sunt acasa in acest moment-nu in vacanta de vis promisa de dvs.2. Ne-ati promis zborul din Iasi DACA ne adunam peste 90 de persoane, apoi v-ati razgandit si ne cerati bani pentru a va tine de cuvant.3. Eu personal am platit pentru 5 familii din banii mei. Curaj este putin zis. Eu pot sa atasez in loc de bagajele mele si poze din vacanta, sa pun facturiile pe care scrie numele meu . Va rog sa aveti un pic de bun simt macar acum la sfarsit cand ne ati dezamagit pe toti. (chiar daca suntemi DOAR 120 de persoane)
cristianneacsu
16:15 24 Apr 22
Unchiul meu a contractat o excursie in Charm Al sheik, Egipt, pachet cu Hotel,avion cu plecare in 24/04/2022 retur 01/05/2022. Mentionez ca au achitat la timp si integral in 2 transe. Cu 3 zile inainte li s-au modificat biletele de retur fara nicio motivare, mai mult nici in ziua plecarii nu au fost anuntati ca zborul a fost anulat. Ei venind special pentru aceasta vacanta din strainatate vor cere rambursarea integrala a pachetului achitat cat si despagubire privind cheltuielile adiacente acesteia.[deplasari,hotel etc]Sub nicio forma nu recomandam aceasta agentie care din razbunare sau lipsa de profesionalism sau teapa au anulat aceasta excursie.
samy cocea
12:11 24 Apr 22
Fac parte din cei păgubiți care mă lupt in instanță să mi iau banii înapoi. Cristina Nae e o tepara! Nu as fi crezut că poate să facă așa ceva, tot timpul a vorbit frumos până a văzut achitat ambele tranșe din contract, apoi cu o seară înainte a trimis mail că -si cere scuze pentru neplăcere. Apoi tot ea rezolva cu o reprogramare in altă zi parte...apoi nu mai răspunde deloc.
Florentina Narcisa Dinescu
16:57 10 Apr 22
Servicii de cea mai bună calitate și prețuri pentru toate buzunarele! Felicitări și multe realizări pe mai departe
Calin Bobora
08:22 09 Apr 22
Un tour-operator care promite sa fie revelația sezonului 🥰
joker Quin
15:33 23 Mar 22
O agentie care s-a invatat sa dea țepe turistilor. Am avut experiente neplacute cu ei. Ne-au anulat vacanta cu cateva zile înainte de plecare, iar banii nu i-au mai returnat. Nu mai răspunde nimeni la telefon si nici la mailuri. Cristina Nae - asa zisa patroana este cea mai obraznica persoana pe care am intalnit-o la vreo agentie de turism si credeti-ma ca am mai fost cu alte agentii. Habar nu are sa comunice cu turistii, a ajuns aceasta patroana de agentie sa ma certe pe banii mei si nu isi asuma nimic. Ne-au spus ca ne dau banii inapoi in 14 zile. Minciuni. Nu am vazut nici un ban. Asadar, feriti-va de agentia Bonjour-Tour, daca vreti sa nu aveti nervii intinsi la maxim si banii luati!
Elena Andronic
07:38 09 Feb 22
Am fost in Egipt cu Bonjour Tour! Totul la superlativ! Foarte profi! Adriana Nae este the best! Pe tot parcursul sejurului ne-a oferit suport, de cand am achitat si pana ne-am intors din Egipt. S-a interesat inclusiv daca a fost zborul ok. O agentie extrem de serioasa, cum nu prea cred ca mai exista vreuna. Multumesc Bonjour Tour! Multumesc Adriana Nae pt o experienta de 5*! Abia astept urmatoarea vacanta pe care deja am achizitionat-o, evident tot cu Bonjour Tour!
Ramona Giugium
07:29 09 Feb 22
Am fosr pentru prima dată Sharm el Seikh, dar m-as intoarce oricând, cu o condiție: sejurul sa fie organizat de Bonjour-Tour ! Profesionalism la cel mai înalt nivel. Am fost impresionata de câtă atentie acorda clientului. Pe parcursul sejurului Adriana Nae mă suna să se intereseze dacă totul e ok, dacă mai avem nevoie de ceva. Waaaaww... am fost plecată si cu alte agenții dar după ce-ți luau banii, adio nu mai raspundeau la telefon in veci. Când am plecat din Egipt un reprezentant Bonjour Tour ne-a asteptat la aeroport sa se asigure ca nu întâmpinam probleme. Ne-a insotit până la politia de frontiera.Ma bucur ca am ales Bonjour Tour! Am plecat cu o agentie de turism si m-am intors cu o prietena, Cristina Adriana Nae! Felicitari, Bonjour Tour si Adriana Nae!
Constantin Iustin
04:00 08 Feb 22
Recomand aceasta agenție. Am fost in vacanță alături de ei în Egipt și Turcia și am avut parte, așa cum se promovează, de o vacanta de 5 stele ✨✨✨✨✨. Urmează să plec în Iordania și sper sa am parte de aceași experiență de neuitat.
Adina Popeci
00:12 10 Jan 22
Recomand cu drag si toata increderea!Te ajuta in situatii mai putin placute si poti comunica tot timpul cu doamna Cristina!10 plus si Felicitari in tot ce faceti!
Marian Alexandru Stoica
19:39 03 Jan 22
M-am întors cu bine din vacanța de revelion din Egipt. A fost o experiență frumoasă petrecută alături de câțiva prieteni. 🥳 Am avut ocazia să stăm în Jaz Mirabel Resort si să avem parte de multe surprize pregătite de agenția cu care am colaborat, Bonjour-Tour 😍 . De la ieșirea din aeroport am fost așteptați de către reprezentații Travco Travel (compania din Egipt cu care a colaborat agenția din România) cu steagul României și al agenției. Am făcut poze și am fost filmați până la autocar, unde ni s-au acordat toate informațiile necesare. 📸 Serviciile all inclusive au fost de excepție, vremea destul de frumoasă, piscina încălzită. 🏖️ Festivitatea de anul nou a fost pregătită în detaliu de către hotel, am avut parte de un frumos spectacol și o cină regală 🥂. La miezul nopții, deșii nu am avut artificii, au fost lansate mai multe baloane deasupra noastră și ne-am bucurat de trecerea dintre ani 🕺. Prima zi din am început-o cu o escapadă pe un yacht privat unde totul a fost pregătit in detaliu de Bonjour Travel si Travco Travel 🛥️, melodii românești, fotograf, am făcut snorkeling 🐠 și, la final, am fost serviți cu tort 🎂. Din păcate, ulterior vremea nu a ținut cu noi și ni s-a anulat excursia în deșert, unde ne-am fi plimbat cu atvurile și cu cămilele. Ne-am cumpărat câteva amintiri și ne-am întors la hotel. La plecare am fost conduși la aeroport. ✈În concluzie, doresc sa mulțumesc Bonjour și Travco pentru ocazia de a petrece revelionul într-o locație de top din Egipt, pentru suportul oferit, buna organizare și experiențele trăite. ❤️
Mauro
15:59 03 Jan 22
O experienta foarte frumoasa. Am fost in Egipt, mai exact Sharm El Sheikh si pot spune ca echipa Bonjour au avut grija sa fim 100% satisfacuti cu achizitia noastra.
Ionut Ivascu
18:52 01 Jan 22
O agenție serioasa care este alături de clienți chiar și în aceasta perioada greu încercată în contextul coronavirus ului. Oameni de suflet, in special Cristina …mereu deschiși la propunerile clienților chiar la orice ora….. și dispuși sa lucreze pentru realizarea visului tău de vacanta. Ma declar un client mulțumit! Mult succes în continuare, Bonjour international tur!
Stepan Maria
19:47 24 Nov 21
Povestea mea cu #BonjourTour a inceput in urma cu o luna, vazand o oferta superba, apeland imediat pentru #rezervare. D-na de la agentie, mi-a oferit toate detaliile necesare, mi-a trimis contractul, bonul de comanda, informatiile precontractuale pe care le-am semnat imediat, fara a sta pe ganduri. Acum dupa o luna de colaborare cu aceasta companie, pot spune ca mi s-a indeplinit visul, acela de a lucra in turism, intr-o agentie de turism. Multumesc #BonjourTour pentru aceasta oportunitate 😍Recomand din tot sufletul aceasta agentie cat si personalul acestei agentii
Bianca Bulgaru
19:23 28 Sep 21
Recomand cu drag! O agenție serioasa care pune clientul pe primul loc. Oferte foarte bune, răspuns prompt la orice întrebare și mai ales la orice problema. Cu o săptămână înainte de sejurul planificat în Egipt(deci achitat 100%) s-a întâmplat ce speri sa nu se întâmple niciodată în vremurile curente: copilul s.a simtit rau, internat în spital, pozitiv covid. În aceeași seara am anunțat-o pe dna Cristina care mi-a trimis pana a doua zi toate actele necesare pentru recuperarea banilor prin asigurarea storno. Totul în regula, am recuperat fără probleme 90%. În concluzie recomand agenția și asigurarea storno cu clauza covid pt orice sejur. Vacante frumoase sa avem!
Cosmina Iavorniciuc
21:38 24 Sep 21
Prima noastra vacanta in egipt and the best one !Raport calitate, profesionalism , pret si punctualitate 10+Multumim Dna Cristina pentru ajutor de a alege cel mai bun hotel 🏨Si pt ca a fost alaturi de noi 24/24 cu orice am avut nevoie!Am fost cazari la Albatros citadel un hotel 10 curatenie / mancare .Am ales 3 excursii : - safari 🐪- Luxor- SnorkellingExcursiile au fost in colaborare cu Travco Travel the beast 💪Nu putem zice mai mult decat ca abea asteptam urmatoarea vacanta cu Bonjour Tour 🥰
Naciu Cristina
07:15 09 Sep 21
Dna a făcut eforturi extra pentru a remedia diversele probleme întâmpinate... Bagaj pierdut, camera greșită etc, însă colaboratorii Travco cu dl William in frunte și compania aeriana AnimaWings au încercat sa mușamalizeze toate greșelile dumnealor punând pe toți cei implicați în posturi dizgrațioase. Țin sa precizez ca sunt gravidă și mi-au pierdut bagajul cu medicamentele și nu intenționau sa îl găsească sau sa ne tina la curent cu situațiile. Am pierdut 2 zile din excursie stand în camera deoarece nu aveam nimic la noi.
Adriana Popescu
22:16 04 Sep 21
Am avut o experienta de neuitat și ne dorim sa o repetam cât mai curând.Serviciile Travco super profi .La recomandările doamnei Cristina am ales Hotelul Tropitel.Super frumos la care ne-am întoarce oricând cu drag.Multumim Bonjur-Tour!
hayatjms hayatjms
22:25 02 Sep 21
Doamna Cristina este o persoană de nota 1 milion, cu un suflet şi un caracter de om blând dar puternic în acelaşi timp. În vacanța în care sunt în Dubai şi o am pe dânsa ca ghid, am avut ghinionul să mi se facă rău după o plimbare cu yachtul, fiind însărcinată în 7 săptămâni şi având o sarcină toxică, simțeam efectiv că mi se termină lumea. Când a văzut d-na Cristina cât de rău mă simt, s-a mobilizat şi a chemat salvarea şi s-a oferit să-mi fie alături şi la spital unde s-a certat cu cei de acolo pentru drepturile noastre, pentru că cei de la spital voiau să ne trimită înapoi la hotel la 2 noaptea cu taxiul. Doamna Cristina nu a permis aşa ceva şi un sigur telefon a dat şi s-a rezolvat tot. Iar când ne-am întors de la spital, nu a plecat de lângă mine până nu s-a asigurat că mă simt mai bine.Mie mi a lăsat o impresie foarte bună despre dânsa, este o persoană foarte sociabilă, prietenoasă, de încredere şi o recomand cu tot sufletul si cu tot dragul. Nu te lasă la greu, rezolvă tot ce e de rezolvat, este ffff descurcăreață şi rapidă. Iar cât despre companie, nu merita 5* merită 10*+ 👏🏽👏🏽❤❤. Respectele mele, d-na Cristina. Ține-ți-o tot aşa!
Lucina Paun
13:57 27 Aug 21
Buna ziua,am avut o super vacanta datorită acestei agenții,(ii multumim dnei Cristina Nae)am devenit clienta fidela,am avut parte de profesionalism,comunicare și servicii de nota 10!Dna Cristina s a ocupat in totalitate de bilete,de declarații,revervari la hotel(am avut parte de cea mai frumoasa camera de hotel),in dimineața decolării,dansa ne a așteptat la aeroport,este minunata,o voi recomanda de fiecare data cu caldura și cu încredere!!va multumesc încă o data!!!😘😘
Bonjour International Tour
20:32 10 Aug 21
Turistii Agentiei sunt cartea noastra de vizita .Mulțumim frumos tuturor!
GABRIELA CAZACISIN
06:20 27 Jul 21
Am calatorit, pentru prima data, in Egipt cu agenția Bonjour Internațional, iar experienta a fost extraordinara. Pe tot parcursul sejurului ne-au oferit suport și au ținut tot timpul legatura cu noi, iar pe aceasta cale le multumim. Cu siguranta vom avea și alte experiente impreuna.
Delia M
14:08 18 Jun 21
Stimata "Doamna",Am fost turistii dvs, atat eu, sotul meu, cat si copilul nostru. Toata familia a trebuit sa ia parte la istericalele dvs si la vocabularul colorat pe care l-ati folosit de fata cu toti turistii.Poate turistii care au avut norocul sa plece fara dvs., s-au simtit bine, dar niciodata nu voi recomanda Bonjour Tour, dimpotriva. Comportamentul dvs. lasa de dorit! Recezia mea este la un cabinet de logopedie, daca nu vedeti bine, poate ar fi cazul sa purtati ochelari!Ar mai fi multe de spus, dar vorba aceea: " NU TE PUNE CU PROSTU, CA TE BATE CU EXPERIENTA! "
Ionut Rayku
20:30 17 Jun 21
Suntem foarte,foarte multumitii de aceasta companie. Recomandam cu cele mai mare drag si incredere aceasta companie.
Sahar Honarmandi
15:06 13 Jun 21
Vacante si oferte foarte bune cu preturi incredibile si locatii excelente in orice sezon! Felicitari agentiei de turism Bonjour Tour pt amabilitate si recomandari pe masura!! 🤗
Gabriela Severin
10:57 23 May 21
O agenție serioasă, doamna Cristina a răspuns cu promptitudine la toate cerințele și problemele noastre și s a ocupat personal ca, turiștii să fie mulțumiți. Preț - calitate servicii foarte bune , recomand aceasta agenție. Succes și felicitări în tot ceea ce faceți!! 🤗😚
Emma Timea
11:38 16 May 21
O agentie serioasa, personal mereu la dispozitia clientilor, am primit consultanta tot timpul, incepand din momentul achizitionarii sejurului pana in momentul reintoarcerii in tara, principala preocupare a agentiei a fost sa fim noi-turistii, multumiti. Pret calitate -servicii foarte bun, recomand aceasta agentie, am fost foarte multumiti atat de hotelul achizitionat, cat si de comunicarea cu agentia , orice problema sau intrebare am avut , au fost foarte receptivi, ajutandu-ne prompt in orice situatie. De asemenea, partenerii cu care colaboreaza agentia in Egipt au fost mereu in contact cu noi. Multumim Bonjour Tour !
Dora Moldoveanu
10:43 07 May 21
Multumim Bonjour tour pt inca o vacanta minunată,mulțumim Cristina pentru profesionalism ,mulțumim si partenerilor vostri din Hurghada,dl Hany.🥰🥰🥰
Gheorghe Filip
11:53 29 Apr 21
A fost o vacanță de neuitat
Melinte Loredana
10:37 12 Apr 21
Am avut parte de o super vacanta cu Bonjour Tour in Egipt ! Cristina Adriana Nae este minunata , am avut asistenta turistica tot timpul sejurului . Totul a fost impecabil organizat . Vom reveni cu mare drag ! O atenție deosebita și un profesionalism cum rar întâlnești. Multumim Bonjour Tour sunteți cei mai buni !😘🥰🤗
Ghiță Valentin Iulian
17:18 29 Mar 21
Am descoperit cei mai serioși oameni ..ever Cristina Nae un om deosebit ! Multumesc Bonjour Tour !!!
hajnalka horvath
22:22 28 Mar 21
Am avut un sejur de vis in Hurghada in 2020.Organizare perfectă chiar in vreme de pandemie. Comunicare perfectă.Susținere pe toată perioadă, de la rezervare. Oferte foarte bune. Sigur vom mai apela la serviciile oferite de către Bonjour-Tour..Mulțumim Cristina Adriana Nae. 👌🙏
Mihaela Sora
15:27 13 Feb 21
Super agentie!Am achizitionat o vacanta in 2019 ptr 2020 in Egipt .Si din cauza la covid nu s.a putut calatorii, si am reprogramat.o ptr 2021..Acum a trebuit sa o anulez din cauza ca am ramas insarcinata si fiind sarcina foarte avansata nu pot calatorii.Si am primit rambursarea baniilor inapoi .Va multumesc
Sidonia Stefan
17:16 27 Oct 20
blajan maria
14:15 05 Aug 20
Multumesc Bonjur internațional tour ,o agentie de nota 10 ,promptitudine, responsabilitate,atentie maxima ptr clientii,recomand cu mare caldura
Nicoleta Grosu
14:21 01 Apr 20
,,Bonjur Tour" o experiență unică trăită de mine odată ajunsă in această agenție. Aici totul ti se spune pe față nimic nu este pe ascuns. Mulți mă sfătuiau să nu îmi cumpăr o vacanță prin această agenție deoarece este o agenție mică și că nu sunt așa de bine cunoscuți pe piata. Ce pot să vă spun la început si eu am fost putin c-am reținută dar până la urmă mi-am spus mie însumi să încerc ce am de pierdut. Poți pierde si cu o agenție mare si bine cunoscuta pe piata. Si într-adevăr nu am avut nimic de pierdut fiindcă am cunoscut acolo omul, femeia Cristina Adriana Nae. Multumesc, Cristina Adriana Nae pentru transparența de care ai dat dovadă si pentru tot ceea ce mi-ai spus. Multumesc, pentru amiciția care s-a legat intre noi înainte de a te cunoaște personal.Vă recomand cu incredere această agenție. Eu personal abia astept să călătoresc cu voi. Iulie 11 Egipt, venim. Impreună salvăm turismul.
FLORIN CIOBANU
12:52 24 Dec 19
Profesionisti,prietenosi,super ok!!!
Lucian Andrei
05:13 18 Dec 19
rubyna Rafaella
16:20 30 Nov 19
Va recomandam cu drag!!!
More reviews

Adauga parerea ta: