Ai mers in vacanta cu agentia de turism PANDA TOUR din IASI, IASI? Spune-ne cum a fost.

Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism PANDA TOUR din IASI, IASI? Citeste parerile clientilor.

Compară prețurile unei asigurări de călătorie

PANDA TOUR:

Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE

Data emiterii licentei de turism: 04.04.2019

Site web: www.pandatour.ro

Adresa: STR. GRIGORE URECHE, NR. 1-3, BLOC W MARACINEANU, DEMISOL, BIROUL NR. 9, IASI, IASI

Denumire firma: PANDATOURCOMPANY SRL

CUI: 38842871

Registrul comertului: J22/315/2018


Evaluare:

2,6
2,6 din 5 stele (bazat pe 7 pareri)
Excellent29%
Very good14%
Average0%
Poor0%
Terrible57%

Pareri PANDA TOUR din IASI, IASI:

Istanbul Panda Tour- cea mai proasta alegere

6 noiembrie 2024

Nu recomand serviciile Panda Tour! Am cumpărat bilete pentru Istanbul la 169 e persoana, 4 persoane, loc confort în autocar! Am avut parte de un „autobuz” în care îți țineai picioarele la gura, și căruia nu i a funcționat căldură toată noaptea. După o congelare bună, am ajuns la o cazare de -3 ***, Version Hotel , care ne a întâmpinat cu gândaci în camera , wc defecte, pereți scorojiti. Organizarea excursiilor a lăsat mult de dorit, ne au taxat la tarif dublu . Ex: Topkapi palat 55 e persoana. La palat taxa era de cca 22 e. La acvariu au cerut 50 e, taxa acces cca 20 e. Am avut o „cina turceasca” la 35 euro, unde ne au oferit o mancare imposibil de mâncat, dansatorii turci erau romani, stripteuze ieftine drept cadane. Cu 140 euro 4 persoane, o cina de genul asta trebuia sa fie altfel!! A propos, Alina, ai sa îmi dai 35 euro pentru copil. Cu privire la ghidul nostru, Alina, îți dau doar un singur sfat: ori te muti cu jobul la alta agenție și vii în întâmpinarea clienților, ori te lași de meserie! Domnilor! Lucrați în turism! Turism=ospitalitate, servicii de calitate! Din păcate voi sunteți doar niște profitori !

CRISTIANA PALCU

Bella Italia!

3 iunie 2024

M-am întors recent din frumoasa Italie și vreau să mulțumesc echipei Panda Tour pentru o vacanță minunată.O vacanță frumoasă la care a contribuit mult timpul petrecut în prezența ghidului Lujdmjla,o profesionistă desăvârșită,plăcută,cu note de umor făcute cu mult bun simț.Ceea ce a-ți făcut pentru noi traseele,programul,informațiile detaliate prezentate extraordinar de dumneavoastră au fost pentru mine FORMIDABILE!Am ajuns cu toții sănătoși acasă și asta datorită profesionalismului de care au dat dovadă cei doi șoferi Victor&Alexei!Recomand cu toată Încrederea PANDA TOUR,Lujdmjla you are THE BEST!

Cucoranu Viorel

O experienta oribila! Rusine!!!

25 februarie 2024

Cea mai urata experienta pe care am avut-o vreodata cu vreo agentie de turism pana in prezent.

Totul a decurs ok in privinta platii, a primirii documentelor, totul bine pana in ziua plecarii.

Ni se spune prin SMS ca plecarea se va face la 4:00, dimineata, si acolo primim detalii despre numarul de inmatriculare al autocarului, numarul de telefon al ghidului si faptul ca ghidul ne va contacta cu jumatate de ora inaintea plecarii transportului.

Ajungem acolo la 3:20, si asteptam pana la vreo 4:00, apoi sunam ghidul, dar nu ne raspunde. Se face 4:30, iar mai in fata vedem un autocar parcat la 200 de metri in fata, dar parcat in cu totul alta parte fata de Palatul Culturii, si in mesaj ni se spusese ca va parca chiar in fata Palatului.

Ne ducem la autocar, vedem ca numarul de inmatriculare corespunde cu cel din mesaj, ne intalnim cu ghidul, care nici macar nu are bunavointa sa ne intampine sau sa ne salute, si o intrebam de ce nu raspunde la telefon sa ne fi spus unde e autocarul, ca asteptam de foarte mult timp un apel sau un mesaj sa ni se spuna sa venim aici, nu sa cautam noi autocarul si sa ne dam seara ca ala poate o fi sau poate nu, si sa asteptam atat de mult si mult peste timpul de asteptare care ni s-a zis.

Ea a zis ca credea ca noi stim deja cum va arata autocarul si ne-a zis ca putem urca in el. Autocarul pleaca pana la urma la 5:00, nu la 4 cum ni se spusese initial.

Pe drum, ghidul ne tot povesteste despre regulile grupului, si despre faptul ca ar prefera ca toata lumea sa se tina dupa grup, ca daca spune ca avem de stat 10 minute intr-un loc atat vom sta, sau 30 de minute, in functie de cat ne va spune si apoi ca va trebui sa plecam in urmatoarea destinatie de vizitat.

Pe drum ne mentioneaza traseele de parcurs, si cateva date istorice, citite de pe niste foi (ca din unghiul nostru se vedea cum citea de acolo), si a mentionat mai multe date gresite, care le-am verificat pe Google si Wikipedia, si care nu corespundeau cu ce sustinea dansa.

Facem prima oprire, ne spune ca va dura 10 minute pt toti sa mergem la baie prin spatele curtii unui restaurant (ca astea-s conditiile), si dupa ce eu si iubita mea suntem gata in 5, mergem si asteptam in masina inca 20, in condiitle in care dupa 13 minute toti erau gata, cat timp ea statea si butona pe telefon.

La urmatoarea oprire ni se spune ca vom sta 30 de minute, unde putem explora un muzeu, si ca apoi vom putea din nou pleca la drum. Era ceasul 11:20, iar la 11:50 trebuia sa fim la autocar, si s-a precizat ca daca cineva intarzie este obligatoriu sa spuna o poezie sau un cantec, asta pentru ca sa ne distram aparent.

De data aceasta ne plimbam pe acolo, iar la 11:40 noi si inca niste oameni care faceau parte din grupul mare ne plimbam inca prin muzeu, iar ea statea si astepta la autocar. La 11:45 mergem toti inapoi, iar ea ne reproseaza ca trebuia sa fim gata de acum 5 minute, iar noi i-am zis ca la 11:50 ne-a zis sa fim gata si nu la 11:40, si ca ar trebui sa respecte timpul pe care ni l-a acordat exact asa cum a spus. Ea a zis ca majoritatea erau deja inapoi la 11:40, numai noi si inca 10 oameni eram inca la muzeu. Noi i-am raspuns ca daca ea ne-a zis ca la 11:50 sa fim gata, apoi atunci sa-si respecte cuvantul dat.

La urmatoarea oprire, aceeasi poveste. Oprim iarasi la un muzeu, ni se spune ca avem timp 1 ora, de la 13:10 pana la 14:10, si ca nu va tolera intarzieri si ca cine vine mai tarziu pleaca fara autocar. Ne-am foit linistiti pana la 13:30, ca sa vedem dupa aceea ca ea statea si astepta deja sa se intoarca lumea de pe traseu. De data aceasta noi ne mai foim 15 minute, crezand ca nu sta acolo din acelasi motiv, pentru ca ne-a comunicat anterior ca avem 1 ora la dispozitie pentru plimbarea in muzeu si in afara lui. La 13:45 ea tot acolo era la intoarcerea noastra, iar noi si inca 4 din grupul mare ajungem la autocar, si ne-a spus ca am intarziat si ca trebuie sa spunem o poezie sau un cantec. Noi ii raspundem ca ne-a zis ca avem o ora la dispozitie, si ca pana la 14:10 aveam timp sa ne intoarcem si ca am revenit chiar si mai devreme. Ea a zis ca nu a zis asa ceva, ca nu-si aminteste si ca regula cu poezia trebuie respectata. Noi ii repetam faptul ca ne-am intors din timp si ca ea ne-a zis ca avem timp 1 ora sa ne foim, si nicidecum mai putin. Urcam in autocar, pornim iar la drum.

Mai patim aceeasi faza, de data asta ea ne spune ca avem timp 20 de minute sa ne foim pe la muzeu, de la 15:00 la 15:20, si de data asta la 15:15 eram la autocar inaintea ei. Ajung ea si inca cativa la 15:45, iar noi ii spunem ca a zis ca la 15:20 se termina sejurul la acel muzeu, iar ea spune ca nu a zis asa ceva si ca nu a impus vreun termen-limita. Noi ii spunem ca a zis cu totul altceva, ea neaga din nou, iar noi ne ducem linistiti inapoi la locurile noastre, vazand ca nu avem cu cine vorbi.

Ajungem intr-un final la cazare, iar aici surprize peste surprize.

Nu erau distribuite inca locurile de cazare, si asteptam inca o ora sa ne puna pe fiecare intr-o camera sau apartament in mod aleatoriu. Pe 4 dintre oamenii din grup ii trimite la o cazare separata de cladirea cu camere si apartamente si le gaseste ceva rapid in apropiere, unde trebuie sa stea la niste proprietari din zona, unde discuta ei acolo sa ii lase sa se cazeze. Urat a fost faptul ca desi pe acesti 4 oameni i-a deranjat acest lucru si au zis asta, ea a zis ca nu are ce face si ca astea sunt conditiile si ca nu stia ca nu vor ajunge camerele si apartamentele din cladire pentru noi toti, ca nu le-a calculat sau organizat inainte. Acei 4 oameni se duc singuri cu proprietarii sa se cazeze si aflu de la ei mai tarziu ca locuiau impreuna cu proprietarul si familia fiecare din ei.

Ni se spune inainte sa urcam in cladire ca urmeaza sa ne vedem la restaurantul din apropiere la ora 16:30 pentru a savura cina impreuna. Apoi ne ducem fiecare sa ne lasam lucrurile in camera.

Aici, alta surpriza urata: prosoape folosite si murdare, hartie igienica si apa pe jos prin tot apartamentul, chiuvetele nespalate, paturile nearanjate, aerul conditionat lasat pornit deja cine stie de cand, doua scaune rasturnate. Oribil pentru un loc de cazare!

Coboram la 16:30 pentru cina si suntem toti acolo, iar ea ne zice ca mancarea inca nu e gata, si ca urmeaza sa fie gatita. Ii spunem ca ne-a zis ca la 16:30 vom savura cina, dar ea zice ca nu stie ce sa faca. Asteptam, mult timp, si se face 19:30 si stam afara in caldura si asteptam. Intr-un final ne cheama cineva inauntru in restaurant, si mancam.

Mancarea noastra era rece, bors cu peste a fost primul fel, iar la al doilea cartofii erau pe jumatate gatiti, dar am mancat oricum pt ca ne era f foame.

Dupa aceea ne ducem cu totii in camera, si ne intoarcem la piscina, pentru ca ghidul a zis ca ne asteapta pe toti sa ne balacim. Aici nici o problema, surprinzator!

A doua zi la restaurant dimineata trebuia sa ne astepte un bufet suedez iar in locul lui pe masa pentru portia noastra (eu si iubita mea) erau niste oua reci, o bucata de sunca, o bucata de pastrama, o bucata de branza, o sticla de apa si doua canite de cafea. Era vorba sa ni se ofere o masa bogata cu de toate, asa cum ghidul ne spusese seara trecuta, dar in schimb am primit asa ceva. N-am mai zis nimic, ca stiam ca cu ghidul nostru niciodata nu ne putem intelege.

In aceeasi zi aceeasi poveste cu orarul. Ne spune ca putem sta de la atat pana la atat, nu isi respecta deloc cuvantul, se face ca nu-si aminteste ora exacta, si aceleasi discutii le avem. A treia zi exact la fel.

II spunem la final si discutam separat numai eu, iubita mea si cu ea , si ii spunem ca suntem foarte nemultumiti de servicii, si dezamagiti de cum ne-a tratat si cum nu si-a respectat deloc cuvantul in toata excursia, ca am avut conditii execrabile de cazare, ca mancarea era mereu putina si gatita prost, si ca toata excursia a fost o experienta urata, si ca ea s-a purtat mereu cu o atitudine aroganta, sfidatoare si arata constant ca nu-i pasa de cum ne simtim si de cum am fost tratati pe tot parcursul sejurului prin toate locurile pe unde am fost. Ea a zis ca astea au fost conditiile si ca nimeni nu i s-a plans cum am facut noi, iar imediat ce a zis asta au mai venit inca 5 oameni care spuneau aceleasi lucruri ca noi. A venit si restul grupului, si a zis sa nu ne certam, si ca nu au rost discutiile pentru ca oricum vacanta e pe terminate. Ea a preferat la un moment dat, cand ii descriam ce ne deranja la capitolul mancare sa plece si sa spuna ca o asteapta autocarul.

Am ramas eu si iubita mea cu un gust amar si dezamagiti de felul in care am fost tratati si de ce ni s-a oferit, pentru ca am platit o suma frumusica si totusi am fost luati in bataie de joc de niste oameni fara caracter si bun simt, cum a fost ghidul nostru, Tatiana.

Rusine! Daca puteam sa oferim 0 stele, ofeream, dar nu putem da si mai putin, ca am fi dat! O experienta urata de tot!

Andrei

Groaznic !

25 februarie 2024

Cea mai urata experienta pe care am avut-o vreodata cu vreo agentie de turism pana in prezent.

Totul a decurs ok in privinta platii, a primirii documentelor, totul bine pana in ziua plecarii.

Ni se spune prin SMS ca plecarea se va face la 4:00, dimineata, si acolo primim detalii despre numarul de inmatriculare al autocarului, numarul de telefon al ghidului si faptul ca ghidul ne va contacta cu jumatate de ora inaintea plecarii transportului.

Ajungem acolo la 3:20, si asteptam pana la vreo 4:00, apoi sunam ghidul, dar nu ne raspunde. Se face 4:30, iar mai in fata vedem un autocar parcat la 200 de metri in fata, dar parcat in cu totul alta parte fata de Palatul Culturii, si in mesaj ni se spusese ca va parca chiar in fata Palatului.

Ne ducem la autocar, vedem ca numarul de inmatriculare corespunde cu cel din mesaj, ne intalnim cu ghidul, care nici macar nu are bunavointa sa ne intampine sau sa ne salute, si o intrebam de ce nu raspunde la telefon sa ne fi spus unde e autocarul, ca asteptam de foarte mult timp un apel sau un mesaj sa ni se spuna sa venim aici, nu sa cautam noi autocarul si sa ne dam seara ca ala poate o fi sau poate nu, si sa asteptam atat de mult si mult peste timpul de asteptare care ni s-a zis.

Ea a zis ca credea ca noi stim deja cum va arata autocarul si ne-a zis ca putem urca in el. Autocarul pleaca pana la urma la 5:00, nu la 4 cum ni se spusese initial.

Pe drum, ghidul ne tot povesteste despre regulile grupului, si despre faptul ca ar prefera ca toata lumea sa se tina dupa grup, ca daca spune ca avem de stat 10 minute intr-un loc atat vom sta, sau 30 de minute, in functie de cat ne va spune si apoi ca va trebui sa plecam in urmatoarea destinatie de vizitat.

Pe drum ne mentioneaza traseele de parcurs, si cateva date istorice, citite de pe niste foi (ca din unghiul nostru se vedea cum citea de acolo), si a mentionat mai multe date gresite, care le-am verificat pe Google si Wikipedia, si care nu corespundeau cu ce sustinea dansa.

Facem prima oprire, ne spune ca va dura 10 minute pt toti sa mergem la baie prin spatele curtii unui restaurant (ca astea-s conditiile), si dupa ce eu si iubitul meu suntem gata in 5minute, mergem si asteptam in masina inca 20, in condiitle in care dupa 13 minute toti erau gata, cat timp ea statea si butona pe telefon.

La urmatoarea oprire ni se spune ca vom sta 30 de minute, unde putem explora un muzeu, si ca apoi vom putea din nou pleca la drum. Era ceasul 11:20, iar la 11:50 trebuia sa fim la autocar, si s-a precizat ca daca cineva intarzie este obligatoriu sa spuna o poezie sau un cantec, asta pentru ca sa ne distram aparent.

De data aceasta ne plimbam pe acolo, iar la 11:40 noi si inca niste oameni care faceau parte din grupul mare ne plimbam inca prin muzeu, iar ea statea si astepta la autocar. La 11:45 mergem toti inapoi, iar ea ne reproseaza ca trebuia sa fim gata de acum 5 minute, iar noi i-am zis ca la 11:50 ne-a zis sa fim gata si nu la 11:40, si ca ar trebui sa respecte timpul pe care ni l-a acordat exact asa cum a spus. Ea a zis ca majoritatea erau deja inapoi la 11:40, numai noi si inca 10 oameni eram inca la muzeu. Noi i-am raspuns ca daca ea ne-a zis ca la 11:50 sa fim gata, apoi atunci sa-si respecte cuvantul dat.

La urmatoarea oprire, aceeasi poveste. Oprim iarasi la un muzeu, ni se spune ca avem timp 1 ora, de la 13:10 pana la 14:10, si ca nu va tolera intarzieri si ca cine vine mai tarziu pleaca fara autocar. Ne-am foit linistiti pana la 13:30, ca sa vedem dupa aceea ca ea statea si astepta deja sa se intoarca lumea de pe traseu. De data aceasta noi ne mai foim 15 minute, crezand ca nu sta acolo din acelasi motiv, pentru ca ne-a comunicat anterior ca avem 1 ora la dispozitie pentru plimbarea in muzeu si in afara lui. La 13:45 ea tot acolo era la intoarcerea noastra, iar noi si inca 4 din grupul mare ajungem la autocar, si ne-a spus ca am intarziat si ca trebuie sa spunem o poezie sau un cantec. Noi ii raspundem ca ne-a zis ca avem o ora la dispozitie, si ca pana la 14:10 aveam timp sa ne intoarcem si ca am revenit chiar si mai devreme. Ea a zis ca nu a zis asa ceva, ca nu-si aminteste si ca regula cu poezia trebuie respectata. Noi ii repetam faptul ca ne-am intors din timp si ca ea ne-a zis ca avem timp 1 ora sa ne foim, si nicidecum mai putin. Urcam in autocar, pornim iar la drum.

Mai patim aceeasi faza, de data asta ea ne spune ca avem timp 20 de minute sa ne foim pe la muzeu, de la 15:00 la 15:20, si de data asta la 15:15 eram la autocar inaintea ei. Ajung ea si inca cativa la 15:45, iar noi ii spunem ca a zis ca la 15:20 se termina sejurul la acel muzeu, iar ea spune ca nu a zis asa ceva si ca nu a impus vreun termen-limita. Noi ii spunem ca a zis cu totul altceva, ea neaga din nou, iar noi ne ducem linistiti inapoi la locurile noastre, vazand ca nu avem cu cine vorbi.

Ajungem intr-un final la cazare, iar aici surprize peste surprize.

Nu erau distribuite inca locurile de cazare, si asteptam inca o ora sa ne puna pe fiecare intr-o camera sau apartament in mod aleatoriu. Pe 4 dintre oamenii din grup ii trimite la o cazare separata de cladirea cu camere si apartamente si le gaseste ceva rapid in apropiere, unde trebuie sa stea la niste proprietari din zona, unde discuta ei acolo sa ii lase sa se cazeze. Urat a fost faptul ca desi pe acesti 4 oameni i-a deranjat acest lucru si au zis asta, ea a zis ca nu are ce face si ca astea sunt conditiile si ca nu stia ca nu vor ajunge camerele si apartamentele din cladire pentru noi toti, ca nu le-a calculat sau organizat inainte. Acei 4 oameni se duc singuri cu proprietarii sa se cazeze si aflu de la ei mai tarziu ca locuiau impreuna cu proprietarul si familia fiecare din ei.

Ni se spune inainte sa urcam in cladire ca urmeaza sa ne vedem la restaurantul din apropiere la ora 16:30 pentru a savura cina impreuna. Apoi ne ducem fiecare sa ne lasam lucrurile in camera.

Aici, alta surpriza urata: prosoape folosite si murdare, hartie igienica si apa pe jos prin tot apartamentul, chiuvetele nespalate, paturile nearanjate, aerul conditionat lasat pornit deja cine stie de cand, doua scaune rasturnate. Oribil pentru un loc de cazare!

Coboram la 16:30 pentru cina si suntem toti acolo, iar ea ne zice ca mancarea inca nu e gata, si ca urmeaza sa fie gatita. Ii spunem ca ne-a zis ca la 16:30 vom savura cina, dar ea zice ca nu stie ce sa faca. Asteptam, mult timp, si se face 19:30 si stam afara in caldura si asteptam. Intr-un final ne cheama cineva inauntru in restaurant, si mancam.

Mancarea noastra era rece, bors cu peste a fost primul fel, iar la al doilea cartofii erau pe jumatate gatiti, dar am mancat oricum pt ca ne era f foame.

Dupa aceea ne ducem cu totii in camera, si ne intoarcem la piscina, pentru ca ghidul a zis ca ne asteapta pe toti sa ne balacim. Aici nici o problema, surprinzator!

A doua zi la restaurant dimineata trebuia sa ne astepte un bufet suedez iar in locul lui pe masa pentru portia noastra (eu si iubitul meu) erau niste oua reci, o bucata de sunca, o bucata de pastrama, o bucata de branza, o sticla de apa si doua canite de cafea. Era vorba sa ni se ofere o masa bogata cu de toate, asa cum ghidul ne spusese seara trecuta, dar in schimb am primit asa ceva. N-am mai zis nimic, ca stiam ca cu ghidul nostru niciodata nu ne putem intelege.

In aceeasi zi aceeasi poveste cu orarul. Ne spune ca putem sta de la atat pana la atat, nu isi respecta deloc cuvantul, se face ca nu-si aminteste ora exacta, si aceleasi discutii le avem. A treia zi exact la fel.

II spunem la final si discutam separat numai eu, iubitul meu si cu ea, si ii spunem ca suntem foarte nemultumiti de servicii, si dezamagiti de cum ne-a tratat si cum nu si-a respectat deloc cuvantul in toata excursia, ca am avut conditii execrabile de cazare, ca mancarea era mereu putina si gatita prost, si ca toata excursia a fost o experienta urata, si ca ea s-a purtat mereu cu o atitudine aroganta, sfidatoare si arata constant ca nu-i pasa de cum ne simtim si de cum am fost tratati pe tot parcursul sejurului prin toate locurile pe unde am fost. Ea a zis ca astea au fost conditiile si ca nimeni nu i s-a plans cum am facut noi, iar imediat ce a zis asta au mai venit inca 5 oameni care spuneau aceleasi lucruri ca noi. A venit si restul grupului, si a zis sa nu ne certam, si ca nu au rost discutiile pentru ca oricum vacanta e pe terminate. Ea a preferat la un moment dat, cand ii descriam ce ne deranja la capitolul mancare sa plece si sa spuna ca o asteapta autocarul.

Am ramas eu si iubitul meu cu un gust amar si dezamagiti de felul in care am fost tratati si de ce ni s-a oferit, pentru ca am platit o suma frumusica si totusi am fost luati in bataie de joc de niste oameni fara caracter si bun simt, cum a fost ghidul nostru, Tatiana.

Rusine! Daca puteam sa oferim 0 stele, ofeream, dar nu putem da si mai putin, ca am fi dat! O experienta urata de tot!

Nataly

Abuzuri peste abuzuri

2 ianuarie 2024

Am achizitionat un bilet, on-line, achitat integral și confirmat prin factura profomă 570 din 27.12.2023 ( un loc în cameră dublă), iar după aceea a urmat coșmarul. Biletul a fost anulat, unilateral, pentru că mi s-a impus să mai plătesc și celălat pat pe motiv că nu există o două persoană care să ocupe, în totalitate, camera. Aroganța, superioritatea și abuzurile sunt ceea ce definește conducerea acestei societăți. Banii, încă nu-mi sunt restituiți. Am primit un fel “ document bancar”, nevizat de bancă, prin care mi s-a comunicat că voi primi euro(???!!), în condițiile în care eu am făcut plata în lei, iar IBAN comunicat era pentru contul meu, firesc în moneda țării mele: lei. Voi înștiința Banca Națională, ANPC și ANAF pentru toate abuzurile de care am avut parte

Ilinca Stan

Adauga parerea ta: