Ai mers in vacanta cu agentia de turism CISTOUR AGENCY din SECTOR 6, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism CISTOUR AGENCY din SECTOR 6, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism CISTOUR AGENCY din SECTOR 6, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism CISTOUR AGENCY din SECTOR 6, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 07.03.2019
Site web: www.cistour.ro
Adresa: B-DUL IULIU MANIU, NR. 71, PARTER, BL. 4, SC. 5, AP. 189, SECTOR 6, BUCURESTI
Denumire firma: CISTOUR AGENCY S.R.L.
CUI: 34984342
Registrul comertului: J38/533/2015
A fost o experienta unica, am călătorit 2 zile prin Transilvania alături de oameni minunați, iar doamna ghid și domnul șofer super profi.Doamna ghid o adevărată enciclopedie cu o voce magica.
Ora 05.45 punct de intalnire metrou Izvor – autocarul este pe alta strada si nimeni nu era la statia de metrou ca sa ai de unde sa stii ca trebuie sa pleci in calatorie 250m cu valizele pe urmatoarea strada .
La plecarea autocarului nu sunt furnizate decat informatiile privind cateva opriri de preluat turisti (Pitesti,Rm Valcea,Calimanesti) .
Nimic despre opririle necesare nevoilor fiziologice si timpii normalii alocati acestora – la alte agentii am fost informati inclusiv de acestea si a fost specificat in mod expres necesitatea respectarilor acestora .
Oprirea pentru masa a fost efectuata la o locatie insalubra , foarte aglomerata si cu un miros specific de local comunal , in conditiile in care am trecut la cateva minute de Sibiu unde exista locatii decente de servire masa .
Datorita nesincronizarii opririlor tehnice programate si neprogramate (unele la strigatele unor turisti disperati) si a nerespectarii unui program de cumulare pauze soferi si pauze nevoi fiziologice am ajuns in Belgrad la ora 21.30 dupa aproximativ 15h desi nu am avut deloc pe drum trafic aglomerat .
La hotel descoperim ca noul hotel ales de agentie nu corespunde cu cel prezentat in oferta acceptata,respectiv 7stele pe Booking in loc de 8.6 , in conditiile in care cele 7 stele erau obtinute datorita pozitiei in oras si a restaurantului aferent hotelului .
Hotelul SRBIJA (Serbia) este ramas in anii 1970 atat cu dotarile camerelor dar si conditiilor de functionare – camere cu sistem de inchidere geamuri nefunctional,baie cu urme clare de mizerie ,insecte moarte si facilitati nefunctionale .
Singurele aspecte decente in hotel sunt restaurantul si receptia .
Desi nu am solicitat am primit o camera de fumatori in care mirosea a tigari mai ceva ca intr-un birt comunal inainte de interzicerea fumatului in interior .
Cu greu dupa indelungi negocieri am obtinut o camera similara ca si conditii dar care era de „nefumatori” .
Ghidul era tacut si cu greu puteai comunica ceva cu acesta – pe principiul ca nu se aude din fata autocarului ce spun oamenii din spate sau centrul acestuia .Ca sa fie complet era si racit .
In vizita la obiective in loc sa stranga din autocar banii de intrare si sa ia centralizat biletele a preferat sa nu se implice si sta stea la o coada tot grupul individual .Bineinteles ca a durat cel putin 30 de minute datorita faptului ca nu toti membrii grupului comunicau acceptabil in engleza – in sarba nici nu putea fi vorba .
Plimbarile la obiective erau fiecare pentru el si ghidul povestea putin in masina apoi se detasa intentionat de grup ca sa nu fie nevoit sa vorbeasca ceva sau sa fie intrebat .
In seara de revelion la masa festiva organizata am ajuns la un han in afara orasului unde dupa am asteptat in autocar sa afle unde este exact sala rezervata (deoarece nu fusese deloc in avans sa verifice locatia – am discutat telefonic – a fost argumentul oferit de ghid ) si am fost invitati de sofer sa mergem impreuna la o sala deoarece nu mai aparea ghidul care plecase sa descopere sala de circa 10 minute.
In sala in care am fost condusi de sofer constatam cu stupoare ca nu sunt suficiente mesele libere pentru tot grupul datorita faptului ca daca nu au fost rezervate cu informatiile agentiei au fost ocupate de alte grupuri care au ajuns inaintea noastra .
Dupa circa 15-20 de minute de discutii neproductive cu angajatii localului (care nu intelegeau nimic ) si certuri intre un sofer si ceilalti participanti la eveniment a aparut si ghidul care se facea ca nu intelege ce se intampla .
Cand am intrebat de ce nu sunt puse pe mese semnele de rezervat ale agentiei ghidul a spus ca nu stie ca si el a vazut locatia odata cu noi .Dupa ce au fost amenintati cu bataia de sofer ceilalti participanti la eveniment au plecat injurand la alte mese din zona grupului lor unde mai erau locuri libere dar nu in ordinea si forma pe care o alesesera dumnealor .
Masa a fost de tip bufet suedez desi in descrierea pachetului erau specificate doar aperitivele reci ca fiind servite in mod bufet .
In toata sala pentru peste 80 de participanti erau doua mese organizate ca si bufet .Deci haos si dezastru cand au inceput sa realizeze participantii cam cum sta treaba .Cand a reusit gloata initiala sa puna ceva in farfurie nu au mai ramas decat resturi .
Muzica era specificata ca fiind live dar noi aveam in sala o boxa la care a urlat muzica specifica sarbeasca tot programul .
La toti cei aproximativ 80 de participanti erau doi ospatari care nu stiau ce sa faca si cand .
Mancare putina , de calitate indoielnica si preparatele calde mai mult reci .
A fost cel mai slab pregatit eveniment la care am participat in ultimii 30 de ani .
Intoarcerea in Bucuresti a confirmat proasta organizare a coordonatorului de grup – in opinia mea ghidul – opriri total haotice , prima dupa o ora de plecare – pasagerii primind instructiuni de la ghid sa faca si cumparaturi ca sa nu ramana cu banii sarbesti , apoi la o alimentare dupa circa 2h , apoi iar oprire tehnica de alimentare dupa 1h (nu stiu de ce trebuie sa alimenteze de doua ori in 200 de km ) urmata de o oprire de masa si odihna pentru soferi la acelasi local insalubru cu parcare de autocar gratuita in conditiile in care aveam programata oprirea in Sibiu pentru turul pietonal si aceasta dura aproximativ 1h deci in 2h aveam si plimbarea si masa decenta la o locatie din centrul Sibiului .
Ca sa fie pachetul complet aproape de finalul drumului, domnul ghid care a fost racit pe toata durata sejurului, ne recomanda sa purtam masca de protectie deoarece sunt multi dintre pasageri care au contactat gripa si tusesc constant .Acelasi ghid care desi era gripat la plecare nu a purtat masca .
Nu recomand acest ghid (Silviu) / agentie (Cistour) nici dusmanilor – poate nu strica sa intrebati cu cine veti merge inainte de a plati excursia .
Am fost vara aceasta, in august in pelerinajul de Sf.Maria, in Grecia, prima data in pelerinaj. A fost obositor, dar a cuprins foarte mute obiective, poate cele mai importante! Cind am facut bilantul, acasa, mi-am dat seama ca vreau sa il mai fac si la anul viitor. Interesant, cuprinzator, dar trebuie repetat pentru sedimentarea celor vazute! Grecia montana este spectaculoasa! Cistour-ul este curajos ca face o astfel de excursie, 4200 de km in 9 zile, performanta! Soferi excelenti, ultraprofi, iar ghidusul Bogdan, minunat! Si sa nu il uit pe Parintele Ioan, cel care si-a facut biserica din autocar! Tot cu ei la anu! In concluzie, recomand si altora pelerinajul acesta, religiosi sau doar credinciosi!
Am avut parte de un week-end relaxant, extrem de placut in croaziera pe canalul Sulina, cu prânzul pescăresc la Mila 23, in atmosfera locului cu preparate gustoase si prompt servite, vizita în orașul Sulina si seara în Tulcea. Cazarea la Tulcea la hotelul Eden foarte buna, cina și micul dejun, bogate si gustoase.
O remarca speciala pentru ghidul Daniel Marin, un bun profesionist, empatic, cu grija pentru fiecare turist.
Multumiri tuturor!
Calitate, profesionalism, raport calitate preț excelent